23 října 2011

Dneska bych už nešla....

Jo, jo, ještě když jsem psala poslední komentář
tak svítilo sluníčko a teď už se definitivně zatáhlo. Ale ještě jdeme
pořád za krásného počasí na procházku....


Proč zrovna tenhle list? Ležel si totiž sám samotinký mezi jehličím a šiškami, nikde žádný jiný a svítil tam na dálku....
Jak jsem se zmínila, tak tady porůznu vystupují na povrch opukové skály a různě zvětrávají a sesypávají se z nich různě velké kusy a kousky. Takže pro toho kdo by chtěl skalku ideální naleziště....
To není pohled na středověké hradby nějakého hradu, ale kus skalky.....
Jediné barevné stromy v širokém okolí, podzimní barvičky se nám letos nějak vyhnuly....
Do kopečka do kopce. Ta úvozová cestička, byla od vrchu až skoro dolů plná napadaných smrkových šišek. Pěkně porovnaných jedním směrem, což zřejmě měl na svědomí déšť.....
A jsme nahoře, někdy si říkám že chci 3D foťák, aby vynikla struktura stromů. Třeba toho buku. Je krásný, ale na té fotce to nevynikne ať dělám co dělám.
Tady jsme už les opustili a pěkně po sluníčku jsme to vzali polem. Dokonce jsem viděla i kopce, které jsou vidět jen málokdy, rozhled byl krásný i když malounko v oparu.
Jak jsem říkala, Mates si hned na začátku zadělal na to, že musel jít celou dobu na vodítku, takže čas od času si ostentativně sednul a koukal a tvářil se jak je chudák šikanován...
A teď něco pro ty, kdo si přejí být v televizi. V téhle se jim to splní vždy.....jinak to funguje jako okýnko do kůlnyUsmívající se....

8 komentářů:

  1. První fotka se mi moc líbí, úplně chápu, proč sis ji vybrala Vypadá jako upravená ve Photoshopu - odbarvená do černobíla, jen lísteček zůstal barevný. :) Mates je roztomilý, ale poslouchat trošku musí, jinak by se jednou mohl ztratit..

    OdpovědětVymazat
  2. No vidíš, to mne nenapadlo...Proto mě tak padl do oka . Mates je pěknej prevít rozmazlenej, ostatní psi se vždycky naučili od těch starších, že když se zapíská, vrací se zpátky. Mates ne, tomu je to fuk, ten si jede po svý lajně...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak teď už si budu pamatovat,který je Mates a který Bobeš ,já tu moji potvůrku musím mít pořád na vodítku tady ve městě,a teď co je chudinka slepá tak všude,ale už si zvykla,je moc opatrná.Ta televize se mi líbí taky,a javorový list taky moc.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné fotky- prostě podzim je tu.

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké fotky, smutný podzim - :( Ještě že máš sebou ty dva pejsky - jde se určitě hned veseleji.-:)

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Oni si zvyknou náramně rychle a nakonec někdy ani nepoznáš, že ten pejsek je slepý.

    OdpovědětVymazat
  7. V opuce při troše štěstí můžeš naleznout i zkameněliny... listů, mušliček...

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky, líbí se mi list, pejsci, šišky, ale televize je super.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....