30 září 2011

Slíbené houbí orgie....

Jen jsme dorazili na místo určení, ubytoval nás kamarád a hned nám oznámil, že tedy musíme ještě jednou do lesa, protože tam toho spoustu ještě nechal a čekal na nás aby jsme se mohli také pokochat a posbírat nějaké houbičky. A ještě jen tak mimochodem řekl, že tam pojedem na kolech...letos já tedy poprvé.... Tak jsme vyfasovali kola, košíky a hurá do lesa.... Musím říct, že kamarád nelhal, nehledali jsme, kam se člověk podíval tam byl hřib. Takže jsme jen sbírali a nakonec už i vybírali. Za třičtvrtě hodiny jsme měli tři plné košíky....A já po návratu hodinu obalovala horu řízků z hřibů....


A ještě těch řízků byla stejně plná mísa....takhle jsem si hodně dlouho nezahoubařila....

7 komentářů:

  1. To je teda úlovek - takových řízků to určitě ochutnal i ten fešák, který tak krásně říká: "Papoušku"!   

    OdpovědětVymazat
  2. Krása, v neděli chci jít taky. A na kole sbírat houby, to slyším poprvé.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Kdepak, to jsme sežrali já,muž a kamarád u kterého jsme byli .dlužno říct, že nám nebylo ani špatně. i když jsme večer vesele oslavovali náš i státní svátek !!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Houbové orgie vypadají báječně. A já jsem letos ani nebyla...

    OdpovědětVymazat
  5. Však to bylo jak v pohádce, hřiby kam ses podívala . Ve čtvrtek jsme se tak nějak motali kolem Tábora a Votic, opět jsme v Budějkách zkufrovali a jeli místo na Strakonice na Tábor. Jak já ty Budějky nesnáším.....

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné houby, šla bych taky hned s radostí do lesa. Ale pak nastává to, co mě nebaví. Čištění a zpracování hub a navíc, já houby vůbec nejím.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: No něco si nechal kamarád, něco jsem usušila a zbytek jsme rozvezli po Praze mým rodišům a švagrové a dneska máme ještě na smaženici. Ale tady na Mníšku je les úplně vyschlý a žádné houby nerostou.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....