27 září 2011

Begonie - part.2

Jak jsem podotkla, nejsou letos ty moje okenní krasavice
úplně ve formě, něco ale z nich je, a o
to něco se tu s vámi dělím....

Víc už se chlubit nebudu, není už ani čím....

5 komentářů:

  1. Květy umí mluvit , mě osloví svoji barvou a krásou.

    OdpovědětVymazat
  2. Někdy si říkám, že kdyby ještě navíc voněly tak by to byly dokonalé květiny...když už takhle hýří barvami. A to jsem popravdě o moc krásnější přišla, tak snad je zase někdy koupím. Spíš vždycky jde o místo kam je dát

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky tady i u předchozího článku. Mám begónie také moc ráda, ale nemám jich zdaleka tolik, co ty. Navíc jsem dnes zjistila, že mi jich část napadla nějaká plíseň. Listy jsou takové ošedlé. Tak zkusím někde zapátrat, co s tím. Byla by jich totiž škoda.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Taky mi to dělají, chce to postřik proti houbovým chorobám. Mě to udělají skoro každý rok.Ale když to podchytíš včas nic se nestane.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Ted' už je asi nezachráním, ale zkusím ošetřit hlízy. Stalo se mi to letos poprvé.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....