01 srpna 2011

Co dělá smečka když je tak, jak je....

Je ohavné léto, s tím asi většina z vás bude souhlasit. Je tak ohavné, mokré a studené, že se ani nechce vylejzat s peřin a něco dělat. Dokonce i ta naše zvěř je vůbec líná něco kutit. Tak si na rozdíl ode mne, toho šlofíka dopřává pořád a celé dny....Musím říct, že jim to dost závidím.
Ještě také k nim pod tou dekou dole patřila dcera, ale vzbudila se akorát když jsem jí chtěla blejskout a začala vehementně protestovatSmějící se.

7 komentářů:

  1. To je boží pohled, takových zvířátek pohromadě, to musí být fajn. Ale Vendy, kde je můj oblíbenec z čeledi opeřenců?? Chybí né?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No ti jediní nespali, lezli po klecích a komentovali každý svou hatmatilkou F1 v televizi .

    OdpovědětVymazat
  3. U vás doma to musí být hodně veselý. Těším se na další obrázky a příhody, fakt! Tohle v Praze, v paneláku nejde zažít!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky. I já bych zalezla do peřin, třeba s knihou, ale děti mě nenechají...

    OdpovědětVymazat
  5. My tu zatím máme posledních 14 dní hezky, musíte za teplem na sever!   

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: To mě neříkej ani v legraci to mi připomíná když v takovémhle počasí jeli kolegové z práce do Norska k pólu,.Zatímco my tu chodili ve svetrech, oni si tam chodili v tričkách s krátkými rukávy. Podotýkám že bylo také léto....

    OdpovědětVymazat
  7. Krása. Tak se jdu právě takhle položit. Dobrou noc i pro tebe.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....