16 července 2011

Úplněk....

Včera večer mi takhle rušil spaní....vzala jsem foťák a šla si to s ním vyříkat....
Nedal se, a svítil si klidně dál....

10 komentářů:

  1. Tak alespoň, že máš ty fotky

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky, báječný společník i když nepovídal. Tak přeji dnešní noc už spokojené spaní.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Jo, jo, ale i trochu se mi nakonec podařilo i vyspat .

    OdpovědětVymazat
  4. U nás taky svítil,ale tak krásný nebyl,mě na spaní nevadí,spím totiž na druhou stranu a nevidím ho!

    OdpovědětVymazat
  5. Abych se přiznala, vůbec jsem nezaregistrovala, že byl úplněk. Takže díky tvým fotkám, které jsou opravdu zdařilé, to ted' vím.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky. Asi si na něj budu muset příště počíhat.

    OdpovědětVymazat
  7. V dnešní době nikdo neposlouchá a každej si dělá co chce. Pěkně zvětšenej.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Ale trochu přece jen je mázlej, zvětšení už bylo moc velké, a jak jsem byla rozespalá, tak se mi klepala ruka

    OdpovědětVymazat
  9. Taky jsem tentokrát úplněk fotila, musela jsem počkat až skoro do jedné hodiny v noci, aby mě nerušila bílá noc.

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné fotky. U nás byl tentokrát částečně za mraky, ale i když naplno nesvítí, působí na mne a jsem z toho celá nesvá.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....