23 července 2011

Trocha jemné krásy....

Mám ráda květiny ve váze a miluju nádherné fotografie. Tyto obě lásky se sešly v jednom mejlíku, který mi přistál v poště...A tak jsem nelenila a fotky si stáhla a moc ráda bych všem udělala stejnou radost jakou udělaly mě....Je to zatím ochutnávka, pokud se budou líbit, budou další. Autorkou je fotografka Luiza Gelts





































































































































Nerada se chlubím cizím peřím, ale tohle mi přišlo líto neukázat více lidem.....

3 komentáře:

  1. Asociuje mi to takové ty staré obrazy, které mám moc ráda. Klidně přihoď další

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Popravdě jsem si ze začátku taky nebyla jistá jestli to jsou obrazy nebo fotografie, až pak jsem si všimla určitých efektů, tak jsem poznala že to jsou fotografie.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné obrázky. Taky mám ráda kytky.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....