24 července 2011

Abych zapomněl.....

Dneska mi odjel Báča a Lucka s Míšou na dovolenou. Dělal jsem všechno možné aby mě vzali sebou, ale nechtěli, že jsem ještě moc neposlušnej, malej a báli by se mne nechat na chatě zavřeného, že bych tam něco rozkousal. A tak mne vzala panička samotného na procházku, abych trochu zapoměl a vylítal se. Bobeš taky dělal co mohl aby šel s námi, ale tentokrát měl smůlu..


Typická letní kytička, Slzičky panny Marie, čili hvozdík.
Taky se vám zdá, že ty jiřinky kvetou čím dál tím dřív?
Kvetoucí bělotrn láká čmeláky....
Plody kaliny postupně začínají červenat, zatím jenom tam kam může sluníčko.
Zespodu jsou ještě bleďounké, s červeným líčkem.
Na drátě seděl divoký holub hřivnáč a shlíšel na nás s mírným despektem.
Moc se mi líbí jeho ladné držení hlavy, leckterá žena by mu tu štíhlou šíji záviděla...

4 komentáře:

  1. Krásné fotky. Slzičky panny Marie mě vrátily do dětství. Už jsem je hodně dlouho v přírodě neviděla, asi by to chtělo vrátit se tam k nám, na starou louku, kde vždycky kvetly.

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Tady je jich po loukách ještě docela dost. Ale taky to byla hlavně prázdninová kytička, s nimi jí mám hlavně spojenou.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....