30 května 2011

Hurá, mám článeček v renomovaném časopisu.....

Musím se hrozně neskromně pochlubit, že mi dneska ve Světě psů vyšel článeček o úspěších českých dandíků. Popravdě už jsem se ani nedomnívala že by mohl vyjít, ale ono to VYŠLO!!!!!!!!!
(Pokud si ho chcete přečíst, je to Svět psů č.6, rubrika ohlasy )

7 komentářů:

  1. Srdečně gratuluji, to je paráda!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ó, tak to jsem ráda, že se známe, můžu se tebou vytahovat!    Je možno si to někde přečíst?

    OdpovědětVymazat
  3. Klidně si fotku ode mne zkopíruj, nejsem jako ostatní, kteří píší "Je to moje, nekopírovat."

    OdpovědětVymazat
  4. [2]:Dá, ten časopis se jmenuje Svět psů, a tuším že má i internetovou podobu .

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Tak to by se chudáci pěkně pronesli .

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkný blogík. Zase někdy mrknu

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Díky moc, těší mne že se ti líbí a samozřejmě budu velice ráda, když ta mrknutí budou i pravidelná

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....