13 dubna 2011

Moje malá včerejší radost....

Včera večer jsem si udělala takovou soukromou radost. Jako velká milovnice swingu a obdivovatelka doby mezi dvacátými a čtyřicátými lety, jsem s celou rodinou vyrazila na koncert
Ondřeje Havelky a jeho bandu.
Celý večer se nesl v duchu inteligentního a vkusného humoru, jak již ostatně je u p.Havelky zvykem, vynikající hudby a preciznosti všech hudebníků. Písnička za písničkou byly přehlídkou tvorby amerických i českých skladatelů, zahrané s ohromným nasazením. A nejen milým setkáním s těmito půvabnými melodiemi se vyznačoval tento večer, ale navíc i setkáním s mým dlouholetým přítelem a kamarádem, který v tomto orchestru již léta hraje, a s kterým se díky přestěhování bohužel vídáme míň, než v minulosti. A tak jsem se po dlouhé době dobře pobavila, popovídala si a poslechla zas nové písně v repertoáru tohoto orchestru a navíc vlastně se dá říct, že i užila hodně barev v hudbě i tónech.....
I když tato vtipná verze písničky není "čistokrevným" orchestrem, mě se velice líbí a myslím že tím přiblíží swing i těm mladším. A jak mi potvrdila dcera, v tanečních klubech je velice žádanou .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....