16 listopadu 2010

Poděkování 2....

11.11.2010 nebylo pouze magické datum věnované sv.Martinovi, či zahájení prodeje Svatomartinského vína, ale i malé, půlroční výročí mého blogu. Původně jsem chtěla celý věnovat těm kouzelným psíkům jménem Dandie Dinmont teriér, jejich životu, a přiblížení tohoto úžasného a málo známého plemena širší veřejnosti, ale nicméně později se ukázalo, že se téma rozšířílo i na spoustu jiného. A to díky blogovým Tématům týdne. Někdy mě oslovilo hodně, jindy jsme si nesedli ani náhodou.
Další věcí kterou mě blog naučil, je to, že se dneska už na žádnou procházku ani cestu nevydávám bez fotoaparátu, a přes jeho hledáček se dívám na svět kolem sebe. A stejně jako s tématy i tady se někdy sedneme a někdy prostě zaboha ne, ale tak už to bývá...

Takže chci tímto poděkovat všem, kteří můj blog čtou ať už pravidelně nebo jen tak čistě náhodou, že jsem našla díky jim nový a pro mne hodně zábavný způsob jak bojovat s nudou a špatnou náladou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....