24 listopadu 2010

A už je to tady.....

Není to tak dlouho, kdy jsem psala o první vločce,
a hle, uplynulo pár dní a ony začaly opravdu padat. Mokré, bílé, chladné.
Od rána stačily zasypat zahradu a keře. Naštěstí na tom chodníku se jim zatím nechce moc zůstávat, tak se mění v nepříjemnou studenou břečku. A padají pořád a neustále a vypadá to, že se paní Zima opravdu chystá vládnout.
Ale aby mne příroda nějakým způsobem odškodnila, začaly mi doma po návratu z letnění kvést kaktusy a drobnokvěté orchideje. Rozkvetl mi nádherným rudým květem Fylokaktus, tmavě růžově Schlumbergia, více známá pod názvem Vánoční kaktus, a nebo bíle, jeden kaktus z rodu Rhipsalis.
A s orchidejí Epidendrum a vonnými květy i Oncidium.
A tak s prvním sněhem se i přiblížila první neděle adventu, což znamená už dům obléci do sváteční výzdoby a světýlek.
Co naplat, budu muset začít chtě nechtě péct cukroví, uklízet a provádět další úkony spojené s předvánočním šílenstvím. A těšit se na jaro!!!!










































2 komentáře:

  1. Milá Vendulko, ty jsi úžasná zahradnice!

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, ty kytky jsou nádherné. Jejich krása vyvažuje to nevlídné, co je ted' venku.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....