16 června 2012

Pro mne jsou nejkrásnější.....

Umějí pohladit i potrestat. Jsou šikovné umí šít, plést, háčkovat.
S láskou pečují a ošetřují rány svého muže a aby ne,
když se stejnou láskou pečovaly o malé děti v jeslích. Stejně tak i pečovaly
o rány mé. Ale také dokázaly s pevností nečekanou uchopit vařečku
která pak dopadala na mé pozadí když jsem něco provedla.
Dokázaly pro nás děti, které jsme se sešly na chalupě vykouzlit
úžasné pečené dobroty. Dokázaly našít tisíce párů nádherných
rukavic, které nosily lidé v celé Evropě. Já se jimi pyšnila v tanečních.
Na zahradce plejí mezi květinami plevel a jsou na všechno samy.
Vytvářejí nádherné pletené betlémy pro potěchu jiných....
Dnes už jsou vrásčité, a věk poznamenal jejich klouby nehezkými
boulemi. Ale pro mne jsou stále to nejkrásnější co může existovat
a existuje.
RUCE MOJÍ MAMINKY !!!!!


12 komentářů:

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....