09 listopadu 2020

Po dlouhé době....



.... a díky dlouhotrvajícím dešťům letošního nejsuššího roku

se konečně naplnila přehrada, a to tak, že jde voda s náramnou parádou i přes přepad, díky tomu teče potokem více vody než bývá zvykem, a tím  pádem je i živější a na malých kaskádkách  se konečně voda ukazuje tak, jak by se od lesního potoka čekalo. A to byl druhý důvod, proč jsem změnila plánovanou trasu té čtvrteční vycházky. Chtěla jsem zkusit nafotit nějaké vodní fotky ....













Co mě štve je to, že se nemůžu ani na jednom místě dostat k vodě čelem, potok teče v takovém malém kaňonku, z jedné strany má břeh obložený kulány a z druhé příkrý svah od cesty...

28 komentářů:

  1. Jako vlasy děda Vševěda, kouzelné podzimní pokoukání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak trochu to vlasy připomíná, to je fakt...

      Vymazat
  2. Páni, to musí být kouzelný, když tahle nádhera zamrzne...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžu tě ujistit že nezamrzne. Ono totiž té vody v zimě přes přepad teče jen malý pramínek. A málokdy zamrzne....jen jednou jsem zažila opravdu tohle všechno zamrzlé a to bylo dávno před rokem 2010 kdy jsem začala blogovat a tím pádem i fotit...

      Vymazat
  3. Vendy, nádherné fotky, kdy jsi zachytila pohyb - prostě opět "aqua viva". 👍👍👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, snažila jsem se seč to šlo, ale stejně se to úplně nepodařilo.

      Vymazat
  4. Zajímavé je, co všechno si lze v té vodě představit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jéje... no to snad ani nechci vědět! ;-D

      Vymazat
  5. Krasne fotky, vodopady za humny, to je parada😀J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, vodopády bych tomu neříkala, ale malé kaskádky. ;-) Bohužel, ty vodopády skutečné tady nikde nejsou poblíž...

      Vymazat
  6. Nádhera, když kaskády zabereš v detailu (např. na druhé fotografii shora), vůbec se neliší od mohutných zahraničních vodopádů.

    A odborný tým na boj se suchem přišel o "koryto" :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen kdyby tam nebylo tolik nechutnýho bordelu, to by se to fotilo mnohem líp... takhle musím vybírat postavení tak, aby ten bordel nebyl tak vidět. Potřebovalo by to ještě větší průtok, aby se ten bordel odplavil. Ano zajímalo by mne jak odborníci teď hledají čím nás strašit.

      Vymazat
  7. To nás takhle nedávno zaskočil se spolubydlící přepad u rybníka. Předtím spoustu let buďto úplně na suchu nebo jen se symbolickým pidiprůtokem na dně, na druhou stranu se dalo přejít úplně na pohodu. Tentokrát jsme došly se psou a plánem, jak to zakempíme na lavičce ve svahu na protější straně... a ono leda kulové. Pse (relativně velkého plemene) voda v přepadu dosahovala někam po kolena, tak jsme chvíli zůstaly, kde jsme byly, pozorovaly labutě, a pak jsme teda celou akci obrazně i doslova odpískaly a zavelely k ústupu s tím, že příště už se adekvátně vyzbrojíme holinkama :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady to je obdobné, dá se přes ten přepad chodit sem tam. Dlouho už takhle netekla voda v kaskádách, dlouho....tak já bych do vody ani psa nedostala, má nízké nožičky, ale labík rád po tom přepadu brouzdal.

      Vymazat
  8. Chápu tvé touhy, ale i tyhle fotky jsou prostě parádní!
    Vendy, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale přeci jen, čelní pohled je přece něco jiného, než tyhle boční. Víc se přiblížit té vodě. Jenže nemám holiny abych se do ní vydala.

      Vymazat
  9. Jéé, Vendy, to je nádhera. Ráda se vodou kochám. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se s ní kochám a ještě raději se v ní ráchám...

      Vymazat
  10. Nádherné fotografie.Tak aspoň ty deště k něčemu byly dobré.
    Mně se fotit vodu s delšími časy nedaří,neudržím to v ruce.
    Vendy,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem toho spoustu vymazala, stálo to za prd. Když to fotím z ruky, vždycky udělám aspoň tři snímky, nějaký se vždycky dá vybrat.

      Vymazat
  11. Voda to je živel. Skvěle jsi ho nafotila. Přeji zdravé dny. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda jí fotím v místech kde je aspoň trochu v pohybu. A to naštěstí teď šlo i tady na potoce.

      Vymazat
  12. To je zase taková krása! :O na té předposlední fotce to už ani nevypadá jako voda ale spíš jako nějaká zvláštní umělá vlákna nebo chemlon. Překrásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten dlouhej čas dělá takové efekty, navíc jsem na tom místě byla na břehu těsně u té vody...

      Vymazat
  13. Však mě znáš, jak mám vodu rád :-).

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....