28 září 2019

Nemusím jí ....





.... nicméně v přírodě je topkou co se týče barev. Růžová. Od té nejsvětlejší až po tmavou. Co by bez ní byla růže, vřes ale i jiné květiny a květy které v téhle barvě, či jejích kombinacích obdivujeme a milujeme. Pár se mi jich zase nasbíralo a tak si můžeme osladit alespoň to, že dnešní svátek vyšel na sobotu a ne v týdnu aby jsme si protáhli víkend ....


Starosklíčko + mezikroužek + minipidi chryzantémy






To samé, jen model jiný. Plnokvětý vřes



Sléz pižmový


Růžička chameleonka. Během kvetení mění barvu a krásně voní



Pozdní květy pnoucích růží s nádhernou vůní. Jako předešlé i tyto jsou focené při procházce posledním letním dnem v palácových zahradách


6 komentářů:

  1. Růžovou miluji. Vendy fotky jsou parádní, hlavně ty s kapkami rosy.
    Měj fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsem tě výběrem potěšila. No fajn, jak se to vezme. Kurýruju se, a zítra přijedou na návštěvu dvě dandíkářky. Chovatelka co od ní mám Myšpulína a druhá která má jeho brášku.

      Vymazat
  2. Růžovou nemusím na oblečení, ale naše vnučka ji miluje. Ovšem v přírodě obdivuji škálu jejích odstínů. Nádherné fotky. Růžemi jsi mě obzvlášť potěšila.:-)
    Měj hezkou sobotu. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla by, kdyby aspoň chvíli zůstalo počasí stejný. Je to dneska jak na houpačce. Svítí, leje, svítí, zataženo ....

      Vymazat
  3. Užívejme si květů, dokud jsou...U nás teď naplno kvete růžová kopretina, jako taková zakoupena, ale asi to bude druh chryzantény

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony jsou růžové kopretiny, ale ta kvete spíš červenec - srpen. Takže asi opravdu spíš ta chryzantéma...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....