09 února 2014

Viktoria.....




Dneska vyjímečně pár slov....Ano Hanko, dneska jsou dvě Mrkající
Foceno v den parlamentních voleb. Jestli to bylo nadšení nad výsledkem, nebo to byl balon se jménem jedné strany která tuším s tímto jménem také kandidovala nevím. Ale určitě vím že jsem jim ten výhled záviděla....

8 komentářů:

  1. Tak tohle bych chěl taky někdy zkusit.Myslím ten let   

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Já po tom toužím šíleně....vždycky když ty balony vidím jak si tak majestátně plujou v tom podvečeru tak jim táááááááááák závidím

    OdpovědětVymazat
  3. Je to hezké a shora je určitě krásný pohled, ale ne, díky, mám radši pod nohama pevnou zem.

    OdpovědětVymazat
  4. já bych se chtěla někdy proletět balonem, i když bych měla šimrání u žaludku. Viděla jsem video natočené z balonu, včetně nafouknutí a vylezení do koše. Nádhera.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné, ale já radši zůstanu na matince Zemi

    OdpovědětVymazat
  6. Hele, Vendy, nebuď jedovatá, jo!   

    OdpovědětVymazat
  7. [6]:To já jen abych tě uvedla do obrazu . Že dneska je výjimka....myslíš to focení, tak pokud se někdo bojí jít ke kraji koše tak asi jo, ale jinak....nevím protože jsem tam nikdy nebyla tak nemůžu posoudit

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Je mi to jasný!   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....