09 února 2014

Prosinec....



Poslední z výběrů na téma PROSINEC....A máme hotovo
až do příštího roku....Jelikož jsem tady u nás nafotila zatím za celé zimní období jen dvoje fotky se sněhem tak to byl oříšek co nabídnout aby to k prosinci tak nějak patřilo....tak jsem vybrala tentokrát spíš fotky s atributy které tomuto měsíci přináleží....ohňostroje na konec roku, vánoční výzdoba ve městech a i když nejsou zrovna zasněžené tak i ty večerně osvětlené Hradčany tsk nějak tu atmosféru mají. Ostatně vloni jsem je použila na péefku, jak si ještě možná pamatujete....

PROSINEC

1

2

3

4

5


13 komentářů:

  1. U mě jasná pětka   

    OdpovědětVymazat
  2. Váhám mezi Hradčany a pětkou ale asi 5

    OdpovědětVymazat
  3. č. 4 je nádherná, ale pro kalendář bych volila Hradčany. Je to také krásná fotka a dá se na ni koukat celý měsíc.

    OdpovědětVymazat
  4. Do prosince bych nedala šípky, i když jsou nádherné. Líbí se mi večerní Praha, a taky vánoční výzdoba. Ale vánoční výzdobu můžeš dát speciálně na vánoční čas, jinak hlasuji pro Prahu.

    OdpovědětVymazat
  5. P.S. ohňostroj můžeš oproti tomu dát na Silvestra a Nový rok. Hodí se...

    OdpovědětVymazat
  6. Také jsem váhala mezi Hradčany a vánoční výzdobou. Nakonec jsem dala 5. Přece jen se to k prosinci víc hodí.

    OdpovědětVymazat
  7. [4]:Však jsem říkala že mám minimum sněžných fotek. Oni jsou ty šípky na keřích imrvére zima nezima, nicméně na nich bylo alespoň trochu sněhu....

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se líbí 3. fotka - vyjadřuje svár zimy s pozdním létem, kdy jsou šípky vidět, anebo naopak náznaku, že brzy začne něco rašit.

    OdpovědětVymazat
  9. Hlasuji pro č. 4, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  10. Vendy, všechny jsou krásné. Váhala jsem mezi č. 5, která je typicky prosincová, ale nakonec jsem svůj hlas dala fotce č. 2

    OdpovědětVymazat
  11. Všechny jsou moc pěkné, ale hlasovala jsem pro dvojku, připadá mi, že nejvíc zachycuje zimu jaká by měla být v prosinci, je skromná, ale má své kouzlo

    OdpovědětVymazat
  12. Líbí se mi všechny, ale vyhrává pětka, i když jsem váhala mezi ní a dvojkou. Prosinec jsou prostě Vánoce a basta .

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....