06 srpna 2011

Setkání s Vetřelcem....

Když jsem včera upravovala další záhon, vykouknul na mne najednou vetřelec. Měla jsem sto chutí si ho nechat abych věděla kdo se zněj vylíhne, jen se ve vetřelcích nevyznám a nevím co takový vetřelec jí. Tak jsem ho nechala jít vlastní cestou.....


5 komentářů:

  1. Bude to ten nejkrásnější motýlek Je dobře, že jsi ho nechala ať si jde kam chce.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Taky si myslím, akorát teď vypadá děsně....

    OdpovědětVymazat
  3. Krásnej vetřelec. Podobného našel včera Jenda. Dám fotky časem na blog.

    OdpovědětVymazat
  4. Jen aby ti nevyplenil záhonky!

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Tohle myslím žere olšové listí, něco podobného jsme už jednou pěstovali, dokonce se to i zakuklilo, ale pak nás bez rozloučení opustil a nevíme vůbec co to vlastně bylo za motýla, ale asi něco většího....podle té housenky

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....