01 června 2010

Výstava se blíží,nervy pochodují...

Tak jak už jsem anoncoval,výstava v Klatovech se blíží.
Panička začíná čím dál tím čatěji vytahovat kartáče, nůžky a jiné strojky a neustále mne načesává,pozoruje, vrtí hlavou, vzdychá a pak zas uhlazuje, a načesává jinak. Letos nás dandíky bude zase posuzovat zahraniční rozhodčí, tak naši pánečkové a paničky čekají, jak se tentokrát ukáže.
Ten loňský nás měl hodně rád, a tak nejlepšími cenami nešetřil.
I když co se týče mne, asi moc parády neudělám. Jsem prý už hodně přerostlý, a tak se
právě zkoušejí ta různá uhlazování a přečesávání.
Ale pak mi nastane havaj, budu si moci, tedy pokud bude hezky, běhat po lese, válet se v blátě
a jinak zlořádit, protože mi nastanou také prázdniny. Výstavní. A také týden na chatě, budu řádit s Belou.Ale ještě budu muset nejdřív absolvovat otrimování, abych zas byl fešák pro další kolo výstav.



Tak nám držte pěkně palce, ať nám to všem na výstavě dobře dopadne, a ať uděláme těm svým milovaným paničkám a pánečkům tu největší radost!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....