06 března 2024

Jelikož se prý má ....

 


.... zas ochladit, ba přímo má i mrznout,
tak si připomeneme co všechno bylo vidět a co by zas mohlo být. Pokaždé když je trochu zimavo, obcházím po zahradě a na ozdobných travách vyhlížím a lovím kapky. Na sluníčku většinou ve stavu kapalném, ovšem jen o kousíček dál ve stínu ve stavu pevném, přímo ledovém. To je pak o čekání kdy zasvítí na ní sluníčko, ale hned jí nerozpustí a ona vám neskápne v okamžiku kdy konečně zaostříte .....













Tak to vidíte. Já tu se zmrzlými kapkami v půlce prosince a v počítači už mám fotky z letošní vycházky do rezervace králova zahrada za bledulemi .... jak to tak vidím, aktuální to bude tady na blogu někdy v červnu 😁



25 komentářů:

  1. Téda to je nádhera. Sluníčko se krásně podepsalo i na barvě. Ty zlaté fotky jsou přímo famózní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta zlatá je díky listům té velké trávy které byly v pozadí. A jo, máš pravdu, tentokrát jsem opravdu spokojená

      Vymazat
  2. Úžasné kapky.Ty už se mi moc nedaří.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se takhle krásně zadařilo snad teprve podruhé

      Vymazat
  3. Fotky kapiček se Ti moc povedly. Také je ráda fotím a s tím sluníčkem nemají chybu. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct že málokdy se mi takhle zadaří...

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  5. Fascinující fotky!
    Vendy, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tentokrát se podařilo, ano, jsem spokojená.

      Vymazat
  6. Anonymní7/3/24 07:57

    Lezarts
    Dneska jsi nám teda dala kapky:-))) Krása!!!

    OdpovědětVymazat
  7. No teda ! Vendy, to je fakt nádhera !!!!!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, musím bez skromnosti říct že i já jsem spokojená....

      Vymazat
  8. Vendy, ty fotky jsou nádherné, moc se povedly.👍👍👍
    Má mrznout, jdu na zahradu preventivně přikrýt hortenzie, které už mají lístečky. Raději budu za plašana, než aby to pomrzlo a nekvetlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, jo. přiznávám že jsem spokojená. a to bývám málokdy. Já zatím nechystám žádný opatření, zjistila jsem že i těch pár dní mrazů v zimě zvládly bez zabalení, navíc ještě nejsou tak moc napučený. Tak to nechám na nich.... mě stejně nekvetou takže to je nějak jedno

      Vymazat
  9. Nádhera, tiše valím oči... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, taky jsem valila když jsem je stáhla do počítače. To je vždycky překvápko co z toho bude ;)

      Vymazat
  10. Nádhera!!!! Máš můj velký obdiv. Umíš zachytit úžasnou krásu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Povedly se, i já to uznávám ;)

      Vymazat
  11. Tentokrát se kochám velice, jsou to mimořádně pěkné fotky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  12. Dnes si asi vyberu tu poslední. Kombinace vody a sluníčka je moc pěkná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak však si jí dával laik i na Instáči ;)

      Vymazat
  13. Tak to je moc povedené, krása :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Málokdy jsem se svými fotkami opravdu spokojená, ale s těmihle jsem ...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....