11 prosince 2022

Zatímco všude vládne advent ....

 


.... my se dneska vrátíme na chvíli do prvních 
listopadových dní. Bylo krásně sluníčko, takže mě to táhlo ven. Ostatně jako vždycky když se takové počasí vyvrbí. V tom si myslím nejsem výjimka. Zvlášť když to je vždycky první den po dlouhé řadě zatažených dnů. Takže Nexík se starosklíčkem na krk, Myšpulína na vodítko a jde se. Ještě že už se ten hafan naučil, že když řeknu čekej,  a vezmu do ruky foťák, tak si zhnuseně sedne s vražedným pohledem a otráveně čeká až si vyfotím co chci. Naštěstí. Dřív vždycky byl problém že mi tahal rukou že chce pokračovat dál 😉
což většinou udělal vždy v tom nejdůležitějším okamžiku ....
I v listopadu se ještě občas našla kvetoucí pampeliška. I s návštěvnicí která sosala poslední kapičky nektaru


Protože jsem si vzala i mezikroužky, občas jsem si střihla nějaký ten detajlík





Kdo neví jak vypadá sluneční déšť, tak tady má ukázku 😉




Když jsem zdálky viděla tyhle siluety, nadchla mne barevnost kterou vytvářelo nebe a boční zapadající sluníčko


Co je za houbičky tohle nevím, nicméně mne na nich zaujal skoro krajkový vzhled


Krásně vypadala a krásně voněla. 


S podzimem jsme se ale ještě nerozloučili, ještě mne párkrát něco vytáhlo ven. A i ten advent tu bude 😊

22 komentářů:

  1. Vendy, jako vždy zajímavé fotografie. Musím říct, že jsem i tu růži cítila vonět :-) Krásné adventní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď ve Františkánské zahradě jsem koukala co tam ještě kvetlo růží .....

      Vymazat
  2. Vendy, to je nádhera. Ty tedy umíííííš ! M.

    OdpovědětVymazat
  3. Růže je královna květin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, ale takové lilie, nebo další cibuloviny a hlíznaté zahradní květiny nejsou k zahození ;-)

      Vymazat
  4. Hezká procházka. Moc se mi líbí ty houbičky a fitka s odkvetlou echynaceou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty houby byly opravdu zajímavé. Ta echinacea mě taky hned zaujala

      Vymazat
  5. Ráda jsem se vrátila prostřednictví fotek do slunného podzimního dne... Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď zas sluníčko moc nebude takže každá vzpomínka na něj se hodí.

      Vymazat
  6. Už se pomalu vyrovnávám s tím, že podzim zase až za rok :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chumelí se chumelí, takže opravdu asi až za rok ;-)

      Vymazat
  7. Procházky se psem mi hodně chybí.Chybí i barvy,ale dnes se to šedo schovalo pod bílou a to už mohu.
    Ráda jsem se proto pokochala barvami.Podzim nic nepřekoná,když se vydaří.
    Měj hezký začátek nového týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady taky chumelí, ale jen takový jemný snížek. Ale když se vydaří podzim tak to je taky hezké....

      Vymazat
  8. Opět bezvadné fotky !!!!!
    Klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Vija

    Vendy, ráda prohlížím tvé fotky. Měj hezký adventní čas. J

    OdpovědětVymazat
  10. U nas na zshradce kvetly ruze az do snehu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady některý rok taky, jestli je v Praze teď sníh, tak ve \františkánské zahradě taky budou kvést ve sněhu

      Vymazat
  11. To je ještě příroda hrála barvami, teď je bílá a tající a v noci umrzající sníh je už spíš pro bruslaře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď je hnusně šedivá a rozblácená! Vždyť pořád prší a prší....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....