13 června 2020

Do běla ....





.... se obléknou dnešní fotky. Už se mi tu pár bílokvětých snímků nastřádalo a tak se na ně můžeme podívat. Myslím, že budou i dneska vcelku osvěžující. Jinak bílou tu ještě mám v jednom vydání, ale vzhledem k tomu, že se jedná o ucelený materiál, bude tu ještě jeden článek ....


Bílá kosatců ...



Trochu detail do bílého květu magnólie


A jedna celková magnóliová bílá


Bílá jemnost ptačince trávovitého






22 komentářů:

  1. Vendy, Tvoje fotky jsou nádherné. Růža

    OdpovědětVymazat
  2. Ptačinec je velmi vyvedený. Je to takové něžné.

    OdpovědětVymazat
  3. Bílou mám moc ráda, krásný fotky!

    OdpovědětVymazat
  4. Něžný bílý kvítek v zeleni.Úžasné fotografie

    OdpovědětVymazat
  5. Bílá je prostě bílá!
    Nádhera, Vendy.
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, dokáže dělat v zahradě i v záhonu divy. Prosvětlí tmavé kouty, sníží barevnou hladinu květin na příjemnou mez.

      Vymazat
  6. Moc krasne a něžné fotografie. Přeji krásné letní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uznávám, že z těch ptačincových mám docela radost

      Vymazat
  7. Ptačinec se velmi vydařil :-).

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mi moc ta nagnolie a jemnost ptačince.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten ptačinec je krásnej, vypadá tak trochu jak nevěstin závoj

      Vymazat
  9. No teda jestli pěstuješ nagnolie, tak má pěkné květy. :-D Já jsmad nenapíšu větu dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám zatím dvě, tuhle smradlavku a pak stellatu. Tahle má nejen ohromné listy ale i květy. Jen příšerně smrdí. Ovšem dřevo pro změnu zas krásně voní jak nějaký parfém.

      Vymazat
  10. Nádhera, Vendy. Jako vždy. Kombinace bílé a zelené působí vždycky velmi osvěžujícně, a ta úplně první fotka mi připadá jako abstrakce s jemným nádechem.

    OdpovědětVymazat
  11. První dvě fotky (a zvláště druhá) působí jako kusy ledu :). Jak detail umí klamat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony ty kosatce vůbec vypadají jak z ledu nebo sněhu. I v celkovém pohledu ...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....