18 srpna 2018

Černobarevně ....




Tyto obrázky jste už viděli v čb provedení, ale květy jsou přece o barvách a tak
vám je tu dnes předložím v částečně původní barevnosti. To částečně znamená, že
přece jen je tam trochu posun. A ten je způsobený stažením expozice co nejvíc
aby pozadí bylo co nejčernější. Tím pádem ovšem barvy jsou o něco víc
výraznější takže i ty se musí stáhnout. Proto pak ten posun
oproti originálu. Doufám, že mi to nebudete mít za zlé.












Doufám, že vám nebude vadit když se ještě jednou podíváte na
stejné, ale přece úplně ne, obrázky ....

14 komentářů:

  1. Ačkoliv nejsem zastáncem velkých úprav fotek, tak tohle se mi opravdu líbí!

    OdpovědětVymazat
  2. Na kytky je vždycky dobré se dívat. Barvy jsou zvláštní, krásné.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Ono tam opravdu je minimum úpravy, jen ta stažená expozice a zesvětlené a zjemněné barvy. Mám tenhle způsob ráda, samozřejmě, mnoho lidí může říct že to je nesmyslné, nehezké a bla, bla, bla... já to nikomu nevymlouvám, každému se líbí něco jiného.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: To dělá to ztmavení a následně ubraná sytost barev...

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekné . Tá posledná s tou muchou najviac.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Moucha zlobila, pořád lozila sem a tam, přelítávala a zase sedala ...

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi líbí ta předposlední. Krásná barva i tvary.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Taková růža echt růžová....

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tyhle kouzla neovládám ...

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Ono to zas tak těžké není

    OdpovědětVymazat
  11. Ten efekt osvětlené kvetiny vyniknuvsi na cernem pozadí je cool...Hlavně za trapatka a chryzantena. ale i t ruze

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: To není chryzantéma, byť by se to mohlo zdát, ale vytrvalá plnokvětá slunečnice. Mě tohle taky hodně baví.

    OdpovědětVymazat
  13. Chybí mi tam radost, život, je to chcíplé, smutné

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Radost chybí i mě....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....