14 února 2013

Přemýšlím....

Když jsem si konečně po trochu bláznivém dojezdu na chatu
v klidu a teple dala kafe, probrala svou potravinovou situaci a vyzjistila co mám a nemám k dispozici šla jsem přemýšlet o všem co bylo a co by mělo být, do lesa. Je to místo kde se skvěle přemýšlí a dokonce někdy tam, světe div se, něco vymyslím pokud řeším nějaký problém. Jemně popadával sníh a stromy byly tak akorát zasněžené že vypadaly pohádkově a při tom nepřekážely v cestě a nepadal mi z nich za krk sníh. A jak je mým zvykem npřemýšlím jen s rukama v kapsách, ale hlavně s foťákem v ruce....jestli chcete, pojďte přemýšlet se mnou. Ať už po zasněžených cestách nebo pod stromy.













A víte co bylo na té procházce nejhezčí? Jak už krásně začínají pozpěvovat ptáci! Navzdory tomu sněhu zpívali jak kdyby bylo jaro....A co se týče té (ne)možnosti vaření? Vyřešila jsem to jednoduše. V mikrovlnce uvařila těstoviny, udělala ten stehenní plátek, smíchala dohromady a měla jsem skvělou véču. A ráno k snídani jsem si na krbovkách udělala toustíky z toho chleba od souseda, namazala medem, k tomu káva a snídaně byla jak z hotelu! Mrkající
Návrat se nesl ve znamení 13.2.13. Nevyšlo mi ani jedno z domluvených setkání, díky tomu jsem musela naprosto změnit plán cesty, autobus mi díky tomu že každé hodiny šly jinak ujel a já ho stopovala na silnici, když mi chtěl vydat řidič lístek přestalo ho zařízení poslouchat. I když jak jsem viděla zdálky přede mnou nastupovalo lidí spousta, a nefungovalo do doby než jsem se od něj vzdálila na bezpečné dva metry, pak zase najednou začalo fungovat. Vlak byl taky na odjezd tip ťop, takže jsem jen stačila koupit lístek, kávu sebou a svištěla na nástupiště. Díky tomu jsem neměla čas si vyfotit skvělý a netradiční podhled na kopuli na budově s nádhernou secesní výzdobou, což mne dost zamrzelo. Po cestě jsme nasbírali půl hodiny zpoždění a tak jedině co mě potěšilo že jsem alespoň chytila autobus k nám a nemusela v chumelenici jít domů pěšky....takže suma sumárum to byl fakt den blbec....

12 komentářů:

  1. Ty s tím upravováním fotek fakt umíš kouzlit

    OdpovědětVymazat
  2. Hned bych si vyrazil někam takhle popřemýšlet,ale s tou ortézou to pořád nejde,takže díky za pěkné fotky

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké fotografie a zajímavý článek...

    OdpovědětVymazat
  4. Cesty jsou vděčným námětem. Miluji cesty!

    OdpovědětVymazat
  5. [1]:Tady jsem upravovala minimálně, jen jsem si u pár z nich pohrála s barvou, ale jinak jsou jen doostřené a trochu zesvětlené, protože v lese bylo při tom jak bylo zataženo dost šero.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: To nevadí, ale máš cit i pro takové drobnůstky, které je třeba dotáhnout, aby fotka byla dokonalá.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Tak u mě ho mít i klidně může a může se stavět klidně na hlavu, nejsem členem AK. A pokud je to takovej imbecil, že se mu musí polopaticky popisovat CO je na fotce, tak se nedivím že blog.cz funguje tak jak funguje. Tedy spíš nefunguje

    OdpovědětVymazat
  8. Ptáci to cítí, to máš pravdu. A naši koně taky - zčali línat. To by jeden nevěřil, kolit těch zimních chlupů musí ze sebe dostat. Nastává dob a mohutného a častého hřebelcování.

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné výcvaky. Fotky vypadají jako ze starších archivů. Pěkné a vkusné úpravy...

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Jen mne štve že to udělalo ještě jeden tenoučký rámeček, i přes průsvitné pozadí. Budu se muset podívat kde jsem ještě dávala takhle orámované fotky jestli to tam je taky nebo ne....

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný les,krásné fotky!Nakonec jsi ale dobre zase dorazila domu,coz je hlavní!

    OdpovědětVymazat
  12. Fotky z procházky jsou krásné, Vendy, a líbí se mi i úprava. Článek je taky moc pěkný, ale ze všeho nejlepší je, že máš kam vypadnout, není nad pobyt v lesním tichu. Ptáčci už přivolávají jaro, vyzpěvují o 106!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....