06 prosince 2011

Včerejší návštěva......

Včera aby mě nebylo smutno, že mi Bobeš odjel domů, za mnou přišla sousedovic Belka. Vždycky čeká až přijedeme a hned jak jí pánečci pustí proběhnout nás jde pozdravit. A hupsnout si na postel, poválet se a nechat se řádně a dlouho drbat....





I když vypadá Belka dosti hrozivě, je to taková pusinka nedomazlená. Je to asi tím, že je pořád celý den sama a to mazlení jí moc chybí......

15 komentářů:

  1. Teda Vendy - já to ani nestačím večer všechno číst - takových zážitků, krásných fotech, psích slečen a pěkných chlapců.-:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já lituji pejsky,kreré páníček ráno rychle vyvenčí,pak jsou celý den zavřený v bytě atd...

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Naše bývalá sousedka venčila svou yorkšírku sice několikrát denně, ale zato tak , že ji odnesla z 2. patra ven pustila ji na zahradu, stála ve dveřích, počkala chvilku než se vyvenčí ( když bylo hodně zima , tak ji popoháněla , ať dělá ) , pak ji zase vzala do náručí a odnesla domů. Nestačila ji ani v popelníku dohořet cigareta. Sousedka hulila jako tovární komín, koukala na ty věčný a nekonečný seriály a pletla . Divím se , že ten pes ještě není uzený.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Jenže ona je fakt nedomazlená, vždycky se k nám tulí, a musíš jí drbat a hladit pořád a pořád. A navíc se pánečci rozvedli tak je taky smutná kvůli tomu.

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: Tak to je tedy k smíchu, až to řeknu sousedce, že má kybernetickou myš- yokšírku . Ta je hrozně roztomilá a mazlivá- holt je ještě mladá- štěňátko. My máme 2 kočky, jinak bych se jí klidně nabídla, že ji pohlídáme. Je ale tak malinká, že by ji možná náš Muf skoro 7kilový kocour mohl ublížit (sežrat).   

    OdpovědětVymazat
  6. [2]:Máš pravdu, je to smutné. Když odchází muž z domu, kočky hned přiběhnou za mnou, jakoby se chtěly ujistit, že budu doma. Vydrží sice samy, ale nikdy je nenecháváme déle samotné než 4-5 hodin. Pořídili jsme si je až v důchodu a to ještě až jsem přestala dělat brigádu v trafice.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]:Víš, někteří jsou roztomilý, ale já asi měla a mám štěstí na ty povahový magory. Jsou to krásní pejsci, o tom žádná, ale já bych to nechtěla. A navíc bych ti přála vidět a hlavně slyšet ty lidi co jsou s nima na výstavách a jejich životní hodnoty. DĚS!!!!V hlavě absolutně vymeteno, máme většinou to štěstí, nebo spíš smůlu že jsou na výstavách hned vedle nás. A pak tiše trpím

    OdpovědětVymazat
  8. [8]:Kočičky máme čtyři, dvě jsou nalezenci a dvě čistokrevné mainky, a vystačí si dokonale, když do toho ještě napočítáš ty tři hafuši, tak ti vyjde že se nikdy nemůžou nudit....a já jsem také doma, takže když odjedu párkrát v roce na týden pryč, tak si pořád mají s kým hrát....

    OdpovědětVymazat
  9. Se zpožděním jsem se konečně "prokousala" tvým blogem a jen zjišt'uju, kolik jsi toho stihla - zažít i napsat. Krásné fotky a prima zážitky.

    OdpovědětVymazat
  10. Nic se neděje, je jasný že máš pěknej fofr . Však jsem po návratu v pondělí psala na chatě ostošest, dokud jsem byla ještě "pod vlivem" a pomalu jsem vyčerpala celé volné bajty mužovi na net. Původně jsem měla v plánu zůstat až do soboty nebo neděle, ale jelikož se rapidně začalo dělat hnusně a naskytla se možnost alespoň dvou třetin cesty zpět jet s kamarádem autem, tak jsem neváhala a využila toho. Jo, ta barva, no to moje kadeřnice, ví že nesnesu dlouho stejný look tak mi vždycky něco vymyslí.....

    OdpovědětVymazat
  11. Konecne jsem zase online,takze,krasny adventni cas-uz se pomalu krati.

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám raději ty kočičky, samozřejmě ty čtyřnohé, aby nedošlo k mýlce.

    OdpovědětVymazat
  13. [14]:A zase ti to Pavle nevěřím, nevíš čím to je ?   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....