18 října 2010

Jedeme.....



Cestování vlakem je pro mě jako pro pejska
zvědavého a družného věcí vcelku zajímavou.
Nemusím nikam chodit a přitom se dostanem kam s paničkou potřebujem, o zajímavých "vůních" které si čtu nemluvě.
A když někdo k nám i přistoupí do toho malého pokojíčku na kolech, kterému se prý říká kupé, tak je to ještě zajímavější, protože to se pak se mnou baví, hladí mě, chválí a já jsem nadšenej.
A nadšená je i panička, že se tak moc líbím.
Jen pak to vystupování, to je horší, to se bojím, protože to je z vagonu na nástupiště hodně vysoko a tak protestuju. Pak mě tedy musí panička vzít do náruče a hekajícíc a supíc pod váhou mou a velké cestovní tašky pomalu slézt ze schůdků. Na nádraží pak mám zas co očuchávat, ale musím jít spořádaně na vodítku a nemotat se ostatním cestujícím pod nohy, a tak z toho očuchávání moc není.
A i mezi nimi se vždycky najde někdo, kdo nadšeně zahlaholí: "To je ale opravdu krásný pejsek!" a já se nafukuju a panička se nafukuje.


...to je divný pokojíček, kodrcá to, a těch vůní!.....


....pohovka jako pohovka, a když jako doma tak jako doma.....


...ale je to přece jen dlouhý, takže podrbat za uchem.....


....řádně protáhnout záda.....


....pohodlně uložit....


...a pak si dát šlofíka, aby to rychleji uběhlo.....



































1 komentář:

  1. Jůůů, pejsci ve vlaku, to je super. Betynka nikdy vlakem nejela.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....