24 května 2020

A zase ty ...





.... koniklece. Ovšem teď už ne v květu, ale jako hromada chlupáčů. Mám je ráda, protože jsou pohlední jak v květu tak i o po odkvětu. To pak mají krásně rozcuchané hlavy a i tak je to, na rozdíl ode mě, zdobí. A nemají tím pádem ani problém se zavřenými kadeřnictvími, protože nepotřebují dobarvovat. Navíc podle jejich 
chlupatých hlaviček můžete poznat kolik letos měli květů. Na to, že jsem je vloni sázela jen s jedním ....

Protože svítilo sluníčko, tak jsem si musela kapičky vyrobit uměle.
Když tak na ně koukám, nepřipadají vám takhle zblízka jak hromada pavoučích nožiček? 










Tyhle jsou ze včera, to už jsem žádný sprej na kapičky nepotřebovala








A jako v poslední době skoro pořád, i tady bylo v akci starosklíčko... Ale už bych měla zas změnit značku. Helda už se napracoval dost...

24 komentářů:

  1. Je pravda, že jezdíme obdivovat rozkvetlé koniklece a jejich odkvetlé, střapaté hlavičky neznáme. A že mají super rozcuch.;-) Tvé kouzlení se starosklíčkem nám přiblížilo kouzelný svět, který není na první pohled tak vidět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám právě na koniklecích ráda, že jsou ozdobné jak když kvetou, tak i dlouho po odkvětu...

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy,úžasné,dokonalé.Mám tyhle tvoje fotky moc ráda,asi proto,že ty moje se mi moc nedaří.Trpím tremorem a někdy mi to nejde ani se zrcadlovkou,natož se starosklíčkem.Mám hodně fotek rozmazaných.Je to k vzteku a léčit to nejde.Někdy to jde,jindy nejde.Těším se na další.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá! Víš jak velký byl odpad? Mě se sice ruce netřesou, ale zas blbě vidím a i když si myslím že to je zaostřené, je to rozmazané. Asi mi i ostří foťák trochu šejdrem, navíc při starosklíčku musím ostřit jen manuálně a to je velký problém.

      Vymazat
  4. To jsou fantastické snímečky!👏👍 Kochám se a srdéčko mi nad tou náádherou plesá😍, a zároveň tiše závidím, protože takhle fotit neumím😔.
    Přeji příjemný večer.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To moc děkuju, jsem ráda že se ti to líbí.

      Vymazat
  5. U první fotky je moc pěkné světlo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, sluníčko dělá svoje. Ale zas nejsou tím sprejem tak pěkné kapky jako po tom dešti.

      Vymazat
  6. Vendy, umělecké fotky. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ale zas taková kvalita to není....

      Vymazat
  7. Vendy, překrásné fotky! ty kapky, to je skutečně podívaná!
    Přeji pohodové pondělí, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tímhle se snažím hodně vyřádit, ale je to dřina, netahám si stativ, takže odpad je hodně velký.

      Vymazat
  8. Mám radost, že je konečně zalito.
    Svět fotografie, tento je takový lehký, vzdušný a přitažlivý pro nás milovníky.
    Vydařené i barevně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V lokálním měřítku se ledaskde zalilo, v globálním pořád řádí sucho. Nicméně musíme být spokojení s tím, že aspoň týden nebudem muset lítat s konvema. Za pochvalu děkuju :-)

      Vymazat
  9. Wendy, nádherné fotky - chtěli by zarámovat a pověsit. Bylo by se na co dívat.
    Měj se moc hezky Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se zdá na malém formátu a monitoru. Na velký formát nejsou kvalitní....

      Vymazat
    2. Ale děkuju moc za pochvalu

      Vymazat
  10. Krásné fotky, ty mne baví. Přeji hezké dny, Vendy. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A víš že mě jejich pořizování taky? I když je to někdy hodně o spoustě fotek smazaných...

      Vymazat
  11. Tak přece jen mi přijdou ty opravdové dešťové kapky lepší. Jinak jsou fotkly zajímavé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, jsou mnohem zajímavější a kompaktnější...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....