10 listopadu 2018

Cesty běží dál .....




..... a vedou nás za nějakým cílem. Ať už velkým, nebo malým, za splněným přáním nebo snem. Když se na ní postaví ti odvážnější, vyrazí po ní kupředu rychlostí blesku. Ti srabíci (a to přiznávám jsem já, a hodně) na ní přešlapují, vracejí se, přemýšlejí, promýšlejí všechna pro a proti, někdy se pomalými krůčky přeci jen po ní vydají, anebo se definitivně otočí a jdou zpět....

Já v životě našla jen jednou či dvakrát odvahu jít po jiné, nové cestě. Dneska, s odstupem let vidím, že mi chyběla (a stále chybí) odvaha vybrat cestu za riskantnějším cílem. Asi bych byla mnohem šťastnější, a dělala to co mne baví a co mne naplňuje. Teď už vůbec neumím vkročit na cestu, kde není vidět jaký je její cíl a tak se jen pinožím a žiju svůj malý život. Ne nadarmo se říká, že cesta do pekla je dlážděná dobrými úmysly, něco na to je a těch pekel je spousty druhů....




Říká se zlatá střední cesta. Tady ty byly tedy jen jedna, za to zlatem jen hýřila ....



Ale také mohou být jen obyčejně šedé a kamenité, ovšem jejich okolí za to hýří až marnotratně barvami




A moje oblíbené místo. Když se vrátíte k prvnímu článku o cestách, tak bylo ještě krásně podél cesty zeleno. Teď už břízy zezlátly a působí dojmem, jako by podél cesty kvetl jen a jen zlatý déšť



Někdy stačí mlhavé ráno, najednou se může zdát, že svět zmizel a cesty končí kousek před špičkami vašich bot ....


Kolikátý už je tohle jen pokus o ještě lepší vyfocení mlhavě barevné cesty od doby, kdy jsem jí vyfotila poprvé....



Jsou i osamělý běžci, kteří mlhu zřejmě mají rádi. " Dovede mne ta cesta tam odkud jsem vyběhl, nebo vede úplně do jiného světa " ?


Další výjimka z míst focení. Všechny cesty v dnešní sérii jsou, až na dvě první, které jsou odsud z Rybníka, focené na Mníšku. Tahle patří k cestám v Botanické zahradě v Praze


Mezi těmi předchozími hodně mlžnými fotkami a těmito je rozdíl 24 hodin, byla jsem ještě před odjezdem naposledy se projít do lesa který je ještě barevný. Až přijedu příště, bude už jen zelený ...




6 komentářů:

  1. Parádní mlhavé fotky.
    Jsem taky srabík, ale jen do té doby, než se naštvu. Pak jsem naštvaný srabík a ušlapaná a zajetá cestička pak už není nic pro mě. Ale to je fakt jen zřídka. Jinak jsem ten srabík :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám mlhu ráda a ráda v ní fotím. A když je takhle barevnej les, to je bonus.... vidíš, a já bych tě tipovala na toho rychlého běžce ;-)

      Vymazat
  2. Nejdůležitější je, být alespoň maličko šťastný, když tou cestou pochoduješ.
    Mlhavé, ale nesmírně přitažlivé.
    Krásnou neděli přeju ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas je člověk na své cestě šťastný, víc je okamžiků kdy není. Takový už život je. Mlhu fotím ráda, právě pro tu určitou přitažlivost a tajemno.

      Vymazat
  3. Nádherné fotky,i když podzim moc nemusím, tak kouzlo přírody mě vždy dostane :-)
    Cesty... no nevím kterou bych se vydala. Poslední dobou zjišťuji, že přešlapuji tak dlouho, dokud nedostanu kopanec. Potom se proberu z iluzí, a pak jednám a jdu dál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky nejsem fanda podzimu a zimy, jsem vyloženě jen jarní a letní člověk. To mám energie dost a dost. Sice taky občas dojde, ale lépe se dobíjí baterie. Doteď ale mi podzim dělal radost díky té dlouhé době tepla, sluníčka a barevnosti. Tak s tím přešlapováním jsme na tom stejně. Taky až když dojde k nejhoršímu a hrozí nebezpečí, tak se vzchopím a začnu hledat řešení....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....