31 prosince 2017

Odrazovky, města obrazovky 1 ....



Díky moderní zástavbě a různým uměleckým dílům se
krásně fotí odrazovky. Protože když není k dispozici vodní hladina
vždycky se najde nějaká velká prosklená nebo naleštěná plocha kde se
najdou vhodné podmínky pro nafocení všelijakých odrazů.
U Kafky se mi to sice nepodařilo, ale ona motající se hlava má svůj krásně naleštěný
podstavec ....



Tak trochu panoptikum. Zvěčnila se i autorka Mrkající


Velká okna administrativních budov jsou také dobrý matroš




Tady představovat netřeba




Po Národní budeme pokračovat ještě i zítra ...


12 komentářů:

  1. Přeji krásný nový rok. Hodně pohody, radosti, štěstí a především zdraví.

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: My, já a moje oko se poroučíme a děkujeme

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavý nápad, je to pěkné.   

    OdpovědětVymazat
  4. Odraz ruzne formovany a defirmovany je vděčná inspirace...Šťastný nový rok!

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: To máš pravdu, dá se s tím různě pracovat.

    OdpovědětVymazat
  6. To ND se ve vedlejší budově krásně vlní. Zajímavé fotky. také u nás máme fotografa, který hodně fotí odrazy ve výkladech.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Ono to je hodně zajímavé focení

    OdpovědětVymazat
  8. [2]: Chtěl jsem napsat, že ty bys řekl "odrazoffky" .

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Nevadí. Hlavní je že jsi vůbec přišel!   

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný! Zrovna včera jsem jednu takovou fotila ve vánoční kouli na stromečku na náměstí .

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Jo, jo, obří vánoční koule jsou k tomu jak dělané!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....