20 dubna 2016

Trvalo to zas celou zimu, ale nakonec to přišlo ....



Tak mne napadá, že ten název se vlastně dá využít na dvě
dnešní situace. Ta první je, že jsem byla konečně na ortopedii
kvůli bolestem, které mne také dost, mimojiné, vykolejily
že jsem se tak nějak sesypala z nervama (článek Koniklecení) . No i když
mi bylo předhozeno jedním blogerem že mi to patří a že to mám za to, jak
se chovám k jiným lidem. Ona prostě uražená mužská ješitnost má
snad ještě delší trvání než ženská, protože těmi lidmi myslel hlavně sebe.
(Jak nesobecky sobecké). A tam jsem se dozvěděla, že moje dlouhodobé bolesti
lokte jsou přímo ukázkové onemocnění zvané tenisový loket. Tak nějak
jsem s touhle diagnózou počítala, protože tři roky jarního a hlavně
podzimnozimního sezení u tvoření, pět intenzivních let u kompu
a zahradní práce vykonali své. Navíc poslední dobou bylo dost rychlých
zakázek na reflexní kytičky, takže i práce s tavnou pistolí k tomu
mírou nemalou přispěla. Takže jsem vyfasovala jeden chuťovkový
obstřik lokte a hurá na rentgen. Jenže zřejmě jsem měla trochu silnější
reakci, protože než jsem přešla pět metrů z jedné ordinace do druhé,
ruka začala neskutečně bolet jako bych přes předloktí dostala železnou tyčí
a na zápěstí mi někdo dupnul, odmítala absolutně spolupracovat a tak jsem
navrch musela dostat ještě jednu injekci proti bolesti. A radu, nic dva dny s
rukou absolutně nedělat, a pěkně si jí hejčkat pověšenou na šátku.
Pravačku! Opravdu skvělá rada.
Dnes jsem to vcelku ještě byla schopná i ustát, na zítra oznámila no penzion,
no restaurace a snad to už bude lepší. Vlastně i teď, když to píšu přestupuji
onen zákaz, ale když ono to už nebolí Mrkající .......

A ta druhá situace? No přece jsme všichni, a ti kdo fotíme dvojnásob, čekali
na to až se v novém jaru začne příroda probouzet, bujet a kvést. (No, tráva na
zahradě a plevel v záhonech si klidně to bujení může nechat) Takže dneska tu je
malý přehled toho, jak se jí to daří .....


Opět něco oblíbeného jarního růžového tónu




A něco bílé .....




Vláčela jsem sebou dneska foťák pro případ, že by kvetly sakury. Ale ani ň.
Tedy kvetly takové ty jednoduché, ranné odrůdy, růžová klasika se nekonala ....


..... a navíc jako vždy když to není potřeba funěl vítr



Z jedné malé macešky, kterou jsem našla v trávě, kam zabloudilo semínko od sousedky
jich mám teď všude spousty. Na záhonku v trávě, okolo záhonu a navíc ještě v různých barevnostech ....




A jeden levitující narcis na rozloučenou .







23 komentářů:

  1. Moc krásné fotky! Macechy jsou také pěkné. Líbí se mi ty tmavší.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty fialky ti závidím, jsou krásné. Tenisový loket už ne. Opravdu to chce klid, jinak se to bude zhoršovat dost rychlým tempem. Dej na rady lékaře, myslí to dobře.

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy, tenisový loket chce opravdu klid, takže se trochu šetři.

    OdpovědětVymazat
  4. To ja som už rozdiel od teba "sakra zasakurovaný"! Predtým tie nezabudnutelné dni na "hanami" v Japonsku a tereaz už konečne aj moja "sakura" kvitne.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Nepropadla jsem, ještě s jednou blogerkou jeho kouzlu (no pro nás prostě žádný neměl) a dovolily jsme si o tom nezávisle napsat článek. A on aby se pomstil na svém blogu vyzvracel naprosto soukromé informace, věci opravdu intimního rázu o kterých jsme si povídali. Teď vím že to byla chyba, jenže mi ze začátku připadal jako moje krevní skupiny v určitých názorech. Nechtíc jsem vypustila džina z láhve který pak prolítl mnoha blogy, až se dostal i na Srdce blogu. Možná ho ještě dorazilo to, že mi napsala i jedna z jeho "lolitek" a vysvětlila, že to co o ní psal a o jejich vztahu u sebe na blogu vůbec nebyla pravda, protože jak pravilaneměla vůbec zájem aby okolo ní slintal a ochmatával jí nějakej dědeček.   Udělal ze mě blogovou Messalinu aby nakonec po různých dotazech u něj na blogu a i potom co o něm napsala jeho bývalá manželka z které udělal pěknou megeru napsal u sebe že to, co všechno o tom dobývání a ulovení těch mnoha žen byl jen čirý výmysl. No já měla od něj docela jiné informace. Které jsem ovšem narozdíl od něj nikdy nezačala zveřejňovat. Ostatně tuším že jsi v té kauze také komentoval jak u něj tak u mě. Já už se k tomu nechci vracet, pro mne ten člověk neexistuje, jenže on si prostě pokoj nedá.

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: A o tohle všechno jsem tady u nás ochuzená. Všechno je daleko nebo není kdo by se mnou jel.

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: Myslíš ty macešky? Stačí si jednou koupit v květinářství tyhle drobné a někde si je zasadit. A pak užmáš na leta dopředu vystaráno, protože ti pokvetou všude možně. Já si jí vyrýpla vedle plotu od sousedky a dala do záhonu. Byla to ta modrožlutá. Jenže hlavní trs byl druhý rok ten světle modrý co je taky na fotce, a všude možně se mi začaly objevovat nové, žluté, celé tmavěmodré, žlutomodré, světle modré .....

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: To je o tom starém charitativním Gigolovi, zde profláknutém ctěném blogerovi J.P.K., že...

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Promiň, o tomhle se už vážně nechci bavit....

    OdpovědětVymazat
  10. Levitující narcis je bomba!

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Jo, jo.... syndrom karpálních tunelů. To snad zatím nehrozí, nemám klasickou myš.

    OdpovědětVymazat
  12. S tenisovým loktem už jsem taky měla tu čest, Vendy, trápil mě zhruba pět roků.

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Taky bych si střihla i tu krajinu, jenže znáš můj problém. Není tu žádný další nadšenec kterej by se mnou někam vyrážel......

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné jarní barvy, přímo z nich sálá hravost a optimismus, loket snad se také lépe naladí :)

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: No vidíš, já tenis v životě hrála jen dvakrát! Za to pinec neurekom. Každé prázdniny, celé dva měsíce rok co rok na chalupě v hospodě od večera do dobrých tří hodin do rána. Byla nás úžasná grupa a vydrželi jsme o tam flákat do aleluja.

    OdpovědětVymazat
  16. [14]: Zatím to vypadá že obstřik od bolesti odpomohl a já se snažím nějak tu ruku šetřit, jenže to zas tak moc nejde.....

    OdpovědětVymazat
  17. [13]: No jo, nemáš to jednoduchý.

    OdpovědětVymazat
  18. Manželovi pomohla na tenisový loket rázová vlna. Možná, že se už uvažuje, že by to hradila pojišťovna. Nezávidím ti to. Já jsem musela přestat hlavně s pletením, které mi ničilo ramena. Občas je nutné změnit činnosti. Ale když se něco líbí a člověk to dělá rád, tak nehledí na nic.

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné jsou všechny záběry,ale nejvíc se mi líbí druhý z bílých a druhý z maceškových   

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: Tak ta je z těch třešňových taky moje oblíbená, ale i ta sakura, právě kvůli bokehu a ostření na tu část větvičky.

    OdpovědětVymazat
  21. [19]: Zatím to vypadá, že obstřik pomohl. Jo, občas se to ozve, ale jako varování. Jinak to nebolí. krk ale pořád ....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....