25 července 2014

Začíná čtvrté kolo hlasování....


Jelikož se sešlo málo příspěvků
řekla jsem si že se bude hlasovat od dnes do konce měsíce. Nemá cenu protahovat
hlasování na dest dní, a alespoň se zase vrátíme zpátky do původního modelu. Prvního
v novém měsící začít další kolo. Bude to hlasování asi jednoduché protože jsou pouze
čtyři příspěvky, i když si stále drží, musím říct, svou úroveň. Tedy doufám že to jsou
všechno co jste mi poslali odkazy nějak pořád mám tak nějak dojem že byl ještě někdo
a já nevím jestli jsem ten mejl omylem nesmázla. Pokud ano a nenajdete se tak se mi
ozvěte ještě příspěvek do hlasování dodám.

(VendyW)

(Marijakes)

(Sceneryphoto)

(Frypat)


21 komentářů:

  1. Bóže, všechny jsou nádherné - velmi silná čtyřka!

    OdpovědětVymazat
  2. No a co teď, to je na čtyři hlasy. Pomóc

    OdpovědětVymazat
  3. I čtyři příspěvky stačí, moc ráda bych se podívala na příspěvek od Frypata, ale odkaz mi nefunguje, taktéž od Haničky, nevím, zda je chyba jen u mne nebo v tvých odkazech.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Díky za upozornění, hned se pokusím napravit. Tentokrát jsem to nezkontrolovala a ejhle, ono to zrovna chtělo...

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: No máš dva hlasy jeden do anktey a jeden do komentu

    OdpovědětVymazat
  6. Příspěvky jsou to krásné a krásný je i moderní kostel od Marušky.

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Hodně těžká volba, ale zahlasováno a druhý hlas pro Kostel sv. Anny Žírec

    OdpovědětVymazat
  8. Tentokrát je to velmi těžká volba. Hlas by si zasloužily všechny příspěvky. Silná konkurence!

    OdpovědětVymazat
  9. Jejda, to je nás málo, Vendy, ale snad to bude příště lepší.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]:Proto jsem taky uvažovala o letní přestávce. Měla ještě přidávat Katka a Kerria, ale nestihly to ani jedna nafotit.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: To nevadí, Vendy, klidně pokračuj, ať to pěkně navazuje.

    OdpovědětVymazat
  12. Vendy ten kostel je ohromně elegantní a Tobě se povedlo skvěle vystihnout atmosféru. S olistěným zeleným stromem by to nebylo ono.

    OdpovědětVymazat
  13. [13]:Tak hlavně by nebyl moc vidět za tím stromem....ale zase by to možná bylo zase hezký jinak....

    OdpovědětVymazat
  14. druhý hls dávám Patrikovi

    OdpovědětVymazat
  15. Já bych byl radši, kdyby se vůbec nehlasovalo, protože nejde ani o soutěž, ale něco hezkého vidět a také se o tom něco dozvědět. Všechny příspěvky mají své kouzlo.

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: No jo, ale jak pak vybrat tu nej z těch dvanácti.....O sedmi novodobých divech světa se taky hlasovalo . Tak samozřejmě že jde o to představit ty stavby co nejširšímu okruhu lidí, to hlasování si myslím tomu ještě napomůže. Znáš to, jak je někde napsánou soutěž spousty lidí se na to hned jde podívat a co? Vidí krásné stavby. A jestli pro některou zahlasují to už je na nich. Vlastně i na tobě je jestli dáš nebo nedáš někomu hlas, vždyť to není povinné....

    OdpovědětVymazat
  17. MarijaKes30/7/14 15:40

    Málem jsem nestihla hlasování. Tak bodík jsem dala Patrikovi za kostel v Žírci a ještě poprosím o hlas pro Hanku, neboť zelená Hora se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  18. Tak jsem to hlasování málem prošvihl

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: No opravdu jsi to stihl za pět minut dvanáct.....!

    OdpovědětVymazat
  20. Tento skvělý nápad padá právě na cestě

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....