01 července 2013

Fotohraní....


Výběr některých foteček
u kterých jsem neodolala a pohrála si s nimi....









21 komentářů:

  1. Mně se asi nejvíc líbí ta poslední..

    OdpovědětVymazat
  2. Někdy máme podobné nápady. Jen trávu jsem včera taky fotil.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: No a já jsem tam ještě na jednu zapoměla, takže ta předposlední, jasně

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Tu jsem fotila hned na páteční procházce na chatě....je jí tam po lese spousty, na pohled vypadá heboučce ale je to ostřice a jak název napovídá, je pěkně ostrá. Můj otec jí používal na vycpávání slamníků. Jako malá když jsem tam jezdila jsem s ním na ní chodila. Srp a kárku a hurá na trávu. Pak se usušila a nacpaly se s ní slamníky.....tohle už dneska nikdo  z děcek nezná. Ještě tam je jeden polštářek na kterém sedávám na schodech před chatou s ní naplněný...

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou úžasné snové fotofantazie. Velice moc se mi líbí.. jejich výroba je pro mne neznámá alchymie, kterou ty bravurně ovládáš a krásně se s námi o tu přírodní nádheru dělíš.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:Rozhodně to je jednodušší práce než co si s tím dáváš ty. Jeden klik na vybraný efekt a je to

    OdpovědětVymazat
  7. První a poslední je zajímavá.

    OdpovědětVymazat
  8. Hraní by ti šlo, Vendy, úpravy jsou zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]:Za to focení stojí za prd, co?   

    OdpovědětVymazat
  10. Hezky sis hrála Vendy :). Trocha stylizace neuškodí, člověk se jen musí hlídat,aby to nepřepískl ...Však víš, že já si s fotkama ráda hraju...Moc se mi líbí ta zaječí a ty osamělé vlčí máky v trávě. A dřevo a kůru mě taky baví fotit, to je abstrakce sama o sobě :)

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: No jo, mohlo mě napadnout, že to překroutíš!!! Tak jsem to vůbec nemyslela. Dostaneš na zadek!!! U tebe je to stejné jako u mě a každého jiného, někdy se zadaří víc, někdy míň!   

    OdpovědětVymazat
  12. Čarodějnice Ty máš prostě fantazii.

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotohraní. Kouzelné variace s trávou i vlčími máky. Krásné stromy, zvláště zajímavá je mono variace.

    OdpovědětVymazat
  14. Krásně jsi si vyfotohrála

    OdpovědětVymazat
  15. [11]:Mě si některé fotky přímo o to řeknou...

    OdpovědětVymazat
  16. [12]:Však já vím, musela jsem tě trochu pošťouchnout

    OdpovědětVymazat
  17. [13]:Spíš zajímavý fotoeditor se spoustou možností   

    OdpovědětVymazat
  18. [15]:To je ten případ kdy se ta fotka na to hodí. Větev na zemi, no....ale když se to trošku prožene editorem hned z toho je něco zajímavějšího.

    OdpovědětVymazat
  19. [11]:A ten zajíc byla z nouze ctnost. Zaostřilo mi to ne na něj ale na tu větev, tak aby to nebylo tak jalové trochu jsem mu přidala na barevném filtru.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....