06 července 2013

Ani kytky, ani kameny, ani ptáci, ani motýli....


....ale Bobeš!
Asi proto že je pořád
v pohybu a nechce se moc ode mne fotit (je v tom po mě) tak ho tu mívám postatně méně než by se na protagonistu celého blogu slušelo a patřilo. Ale tuhle měl vcelku dobrou náladu a tak jsem toho využila....

Oblíbená předložková poloha











17 komentářů:

  1. To je zlatíčko krásný. Jak ti zapózoval. Ti naši se taky neradi fotí, to je vždycky přemlouvání

    OdpovědětVymazat
  2. na prvních fotkách vypadá hodně zamyšleně

    OdpovědětVymazat
  3. Naposledy co jsem fotil tady v lese jednoho psa, pořád se mu líbil můj foťák, odstup nechtěl udělat a raději se nechal hladit.

    OdpovědětVymazat
  4. Jak se nestane ze s nim nekdy omylem  nezametes to nechapu

    OdpovědětVymazat
  5. Máme s Kruťákem podobné myšlenky. Bobeš je dokonalé košťátko. Samozřejmě výstavní a ověšené medailemi

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Tak já ho taky dost přemlouvám, nechce se fotit, nechce....jak slyší že cinkne krytka o foťák mizí.

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: To s paničkama je to jednodušší což?

    OdpovědětVymazat
  8. [2]: Přemýšlel jestli má přemoci vrozenou lenost a dát se před objektivem na úprk, nebo si dál hrát na předložku....

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: Zajisté máš na mysli můj (staro)nový kabátek na blogu . Se mnou osobně se žádná změna neudála co se týče krásy   

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: No dovol!!!! S takovým šampionem? A s takovým rodokmenem? To spíš on vytírá se mnou, tedy má mne pěkně na háku!   

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: No jasně a ty aby ses nepřidala, že?   

    OdpovědětVymazat
  12. Je na něm vidět, že ho štveš

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Si piš ! Žába je na programu vždycky když mu je horko a chladí se na dlaždicích nebo trávě či prknech. V případě chaty ....

    OdpovědětVymazat
  14. Bobeš je kouzelný pejsek

    OdpovědětVymazat
  15. Bobeš ti zapózoval moc hezky, Vendy. Krásně se kouká svýma překrásnýma očima.

    OdpovědětVymazat
  16. Je to prostě hvězda,co má patřičné manýry Ale pořád je to fešák

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....