28 června 2013

Pohledy z přízemí....1

Když svítí sluníčko,
a svítí hodně, nikdy neodolám tomu natáhnout se byť i na posekanou trávu, zabořit do ní tvář a vdechovat tu zvláštní směsici vůní z posečených květů, bylin a země. A rozhlížet se kolem a vidět svět z úplně jiné perspektivy. Minulý týden jsem si k tomu vzala i foťák a vznikla série přízemních fotek jak tady ze zahrady tak i pár snímků z procházek na chatě....







27 komentářů:

  1. Nejvíc se mi líbí les A kdes tam ležela, když tam vidím zbytky kácení?   

    OdpovědětVymazat
  2. Začíná zajímavý seriál, těším se!

    OdpovědětVymazat
  3. Bomba fotky, to mně nikdy nenapadlo a že se občas u focení dostaneš do pozice  ležmo kvůli nějakému broučkovi, ale rovnou fotit. Krása.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Tady jsem vyjímečně postavila foťák na zem samotný protože tam by s opravdu nedalo ležet. To byla taková sázka do loterie co z toho vznikne jelikož nemám výklopný displej abych si mohla kontrolovat co fotím. Kolikrát totiž stačí jen trochu nadzvednout a mám tam jen nebe nebo listy či větve....

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Ony vznikly zcela náhodou ty sedmikráskové, fotila jsem motýlka a pak padla hubou do trávy a čichala. A tak mne napadlo jen tak zazoomovat a mačkat spoušť. A co vzniklo jsou tyhle záběry. Ty jsem pak rozšířila už o záměrně tak focené objekty.

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné fotky, hlavně ta z lesa.

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem si říkala, jaké to budou pohledy z přízemí   a ono podívejme, krásné fotky z jiné perspektivy a vůbec nejsou přízemní. Moc se mi líbí, strašně se Ti povedly. Ta s tím ptáčkem je boží - vidím, že Ti polehávání v trávě svědčí . Až bude zase hezky teplo, tak si taky lehnu do trávy s objektivem.

    OdpovědětVymazat
  8. Hezké fotky. Tu omamnou vůni taky rád v přírodě nasávám. Bohužel už tu celý týden prší a tak jsem zalezlej doma.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Tu se to už zase začíná lepšit. Neprší už třetí den, dokonce tu a tam na chvilku vyleze sluníčko a pěkně hřeje a mě zase začíná otročina na zahradě. Dneska jsem musela stříhat živej plot u chodníku protože si začaly větve už půlku přivlastňovat. A zase hurá do plení a okopávání.....

    OdpovědětVymazat
  10. Prostě umíš a jsi hravá.

    OdpovědětVymazat
  11. Fotky přímo z perspetivy pana Bobeše.

    OdpovědětVymazat
  12. Nádhera, moc pěkně zaostřené fotky. Líbí se mi hlavně ta s tím ptáčkem a fialovými květy. V této "přízemní" perspektivě jsi báječně přiblížila přírodu, i s tím, jak voní. Představuju si tě jako fotografa-agentku

    OdpovědětVymazat
  13. Perspektiva je to opravdu jiná, v první chvíli jsem sedmikrásky považovala za kopretiny.

    OdpovědětVymazat
  14. Parádně jsi nafotila přírodu při zemi

    OdpovědětVymazat
  15. Pohledy z přízemí jsou vlastně protipólem pohledu z ptačí perspektivy a také mají něco do sebe. Kouzlo je v detailu a zvětšení malých na úkor velkých v pozadí.

    OdpovědětVymazat
  16. Nejvíc mne okouzlily kopretiny. Vzpomenula jsem si na maminku, která je milovala a pěstovala. Náramně se jim na paloučku u lesa dařilo.Pěkný víkend a díky.

    OdpovědětVymazat
  17. [15]:Tu si holt musíš domyslet   

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Otavínko, to jsou sedmikrásky, jak je to zvětšené vypadá to jakože to jsou kopretiny.

    OdpovědětVymazat
  19. [14]:V lese na houbách též nejdřív ty houby někdy i z lehu fotím a pak teprve sbírám . Ale někdy jim pod sukýnky strkám foťák

    OdpovědětVymazat
  20. [13]:Připoměla jsi mi jednu starou písničku Pepy Nose "Jsem strašně zlej, agent síajej"   

    OdpovědětVymazat
  21. [12]:Jo, když si ješt lehne. Spíš bych řekla pohledy z perspektivy mravence na stéble! Strašně hustej a neprostupnej prales a k těm sedmikráskám hóóódně dlouhá cesta

    OdpovědětVymazat
  22. Moc hezky jsi to vyřešila a povedlo se všechno.

    OdpovědětVymazat
  23. A co klíšťata, Vendy, neulovila jsi nějaké?!   

    OdpovědětVymazat
  24. [25]: Musím říct, že na mě nějak moc nejdou. Krom lesa je všechno focené u nás na zahradě a tady se snažím i kvůli psům trávu udržovat nízkou. Kdybych měla výlopný displej tak by to bylo jednodušší. Ale i já se zvedám pěkně blbě, to si nemysly....

    OdpovědětVymazat
  25. [26]: Taky nemám výklopný displej, musím to brát odhadem.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....