18 března 2013

Podél strouhy.....

....dlouhý věk, stojí spousty vrb.
Staré, mladší, nejmladší stíní květy fialek.
Některé už bolí kmen a tak si trochu lehly,
Jiné koruny své ku obloze zvedly.
Strouha jako nitka vine se, mizí kdesi v dáli
a ty vrby na břehu rády by si hrály...

Na honěnou se slunkem, na slepou bábu s nocí....





14 komentářů:

  1. [2]: Hmmm, tak mne občas popadne básnění. Můžeš se podívat do rubriky Básničky, povídky a jiné....nebo do TT.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No prázdní se mi archív a nových nějako nepřibývá, tak hledám kde jsem ještě nehledala....

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to spíše na podzim než na jaro.

    OdpovědětVymazat
  4. Jo vrbám u potůčku,těm se daří.

    OdpovědětVymazat
  5. Cez leto tam musi byt krasne.. :)

    OdpovědětVymazat
  6. [7]: A víš že ne? Je to zarostlé vysokánskými kopřivami a jinýmy plevely a nevypadá to nijak zvlášť pohledně.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezký doprovodný text :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vím, že to člověk na konci zimy musí překonat, ale tohle je přesně ten stav, kdy na mě krajina působí ještě depresivněji, než pod sněhem.

    OdpovědětVymazat
  9. [11]: A to je jaksi "lepší" stav věci, když to zaroste kopřivama a jinejma plevelema je to ještě bezútěšnější....krajina po čerstvě roztátém sněhu je vůbec taková divná, spláclá tráva, místy sněhová plíseň, odkrytý veškerý bordel který je přes rok zarostlý, polámané větve....

    OdpovědětVymazat
  10. [12]: Jo, jo to je přesně ono, nic není milosrdně skryto ani pod sněhem a ještě ne v zeleni a všechno je syrové, olezlé spinavě šedé a čiší z toho chlad.

    OdpovědětVymazat
  11. Vrby jsou nezmaři, naštěstí. Za chvíli možná budou vzácností...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....