15 srpna 2013

24 / 52


1/ 9.8.13
Trocha radosti z nakoupených krémíků a tělových mlík, pro léto se třpytkami. Ale zároveň i smutno z toho, jak se může člověk tak moc změnit....Bouřka venku pročistila vzduch ještě víc a příjemněji ho ochladila i doma při otevřených oknech je to už znát. Ale bouřky které se skrývají pod povrchem a které hrozí, budou asi o dost nepříjemnější.

2/ 10.8.13
Krásný vlahý vzduch, občas zasvitne sluníčko a krásně namočeno na zahradě. Takhle kdyby to bylo každý den, přes den sluníčko a v noci trochu deště tak to je ideál! A v časopise o psech opět po delší době článek o dandících! Mám z toho radost i když jsem to tentokrát nepsala já....Mrkající

3/ 11.8.13
Abych unikla dusnu doma, vyrazila jsem se podívat jestli po deštích nejsou nějaké houby. Les sice je skvěle namoklý nicméně krom smradlavých hadovek jsem v něm jedlou nenašla ani nohu. Tak možná teď v týdnu by se snad něco mohlo vyklubat, i když noci začínají být opět studené. Ale i tak jsem si vyčistila hlavu, odpočala si od věčných hádek mé návštěvy, prošla se a nafotila nějaké obrázky. Je teprve neděle a já si už přeju alespoň jeden jediný den o samotě!

4/ 12.8.13
Asi vůbec nic, protože si nemůžu vzpomenout ani co jsem vlastně dělala (píšu ve středu) takže pokud by bylo něco co by mi udělalo i tu sebemenší radost pamatovala bych si to....Ach jo....

5/ 13.8.13
Nějak si ty třináctky zase vybraly svou daň. Sice jsem byla objednaná ke kadeřnici a strašně se těšila, nakonec z toho byl rodinnej vejlet na tři a půl hodiny, ale nějak to nedopadlo podle mých představ. A navíc mne po příchodu domů opravdu hodně vytočil manžel, který opět přestal plnit naše dohody ohledně jeho zdravotních záležitostí a já přestávám brát na něj ohledy. Ve všem... Vlastně jsem nakonec jen měla škodolibou radost z toho, že se návštěva venku zabouchla bez klíče a nemohla se chvíli dostat než mne vzbudila domů. Vím, jsem hnusná....

6/ 14.8.13
Po dlouhé době jsem udělala klasické lečo a děsně mi chutnalo, a nejen mě ale i rozmlsané a ne zrovna vše jedící návštěvě (no jo, ale proč když nic skoro nejedí má mladá metrák a mamča 78 kilo při výšcce 160 ?). Upekla jsem ještě navrch štrúdl a ukázal se synátor. A dokonce jsem opět dostala chuť začít udržovat záhon. Hurá!

7/ 15.8.13
Popravdě už jsem se těšila že dneska budu mít relaxový den, že totiž už bude odjetá jak návštěva tak mužskej. No nějak se to nevydařilo, návštěva odjede až v sobotu a mužskej zejtra. Takže relax se odkládá na neurčito. A já vlastně vůbec nevím z čeho dneska mít radost....

14 komentářů:

  1. Něco se podařilo, něco ne. To je život. Všimla jsem si, že jsi se ke kadeřnici těšila. Pro mne je to vždy nutné zlo. A když jsem byla mladší, tak jsem se vždycky nechala ostříhat, až jsem měla vlasy do půl zad a začlo mě štvát česání. Pak jsem se nechala ostříhat na kluka a znova nešla ke kadeřníkovi rok a půl. nyní už chodím častěji, ale nerada. Lečo mám ráda, ale jen s klobáskou, někdo přidává ještě vajíčka a to už nemusím, to mě odrazuje. manžela mi ani nevzpomínej, měla jsem chuť mu v podnělí ublížit. Tak mě naštval, že jsem mu ani neřekla v úterý, že jedu na výlet.

    OdpovědětVymazat
  2. Někdy má člověk náladu takovou nijakou, že neví, co by napsal. Stane se. Ale něco pěkného jsi přeci jen ze sebe vyloudila.

    OdpovědětVymazat
  3. Relax přijde! Přišlo i příjemné ochlazení, takové, při kterém se dá ledacos podnikat, třeba i pracovat na zahrádce, nebo si vyrazit na malý výlet po okolí.

    OdpovědětVymazat
  4. Alespoň pár drobných radostí se našlo.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]:Tak pokud tam nesmrděly hadovky tak se dalo dejchat voňavě

    OdpovědětVymazat
  6. [1]:Já si kadeřnici naopak užívám s velkou radostí. Lečo dělám nám s klobásou, těmhle dvěma jsem si to neodvžila, takže jsem tam nakrájela točák, ony totiž mají na všechno jen trochu pikantnějšího spousty keců a hekaj jako bys jim to polila tabaskem a posypala jalapeňos. Ale dávám vejce, jinak to ani neznám.  když mne teď nedávno překvapila příprava echt maďarského leča a tam nejsou. Cpo se týče muže tak ten mne opravdu stojéí hodně psychických sil. Moc dobře ví že na něm jsem vlastně totálně závislá protože nemám žádný příjem a tak vlastně on živí mne, barák, smečku a všechno kolem, jenže pořád heká co by se stalo kdyby se s ním něco stalo, ale přitom dělá všechno proto, aby se s ním něco stalo. A nehodlá se svých špatných návyků ani náhodou vzdát. A to mne vytáčí tak že rostě už někdy nesnesu bejt ani chvilku v jeho přítomnosti.

    OdpovědětVymazat
  7. Ach jo Někdy se ty dny tak podělaj a stačí k tomu málo. U některých návštěv vysloveně fyzicky trpím, vím, o čem mluvíš. Ale přejde to, věř tomu. Některý rozlady z lidí jsou furt dokola a nezbývá než se naučit to ignorovat, dělat něco jinýho, odejít.....lepší to (nejspíš) nebude. Tak ať ti to jde, se izolovat a nenechat si ubližovat, i když vím, že to máš mnohem těžší kvůli materiální závislosti.

    OdpovědětVymazat
  8. DENÍČEK - doslova, super! Lečo jsme letos ještě neměli, děkuji za připomenutí.

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem sice docela společenský, ale ne, pokud jde o návštěvy, těch u mně bývá jen poskrovnu a jsou to jen ti, se kterými si opravdu přeju trávit čas. Když jsem byl ještě ženatý, občas jsme měli i jiný typ návštěvy a většinou to dopadlo tak (abych to řekl hezky rýmovaně),

    OdpovědětVymazat
  10. [9]:Tohle je návštěva jak to říct, no i vítaná i nevítaná. je to moje jediná kamarádka kterou mám, táhneme to spolu od sedmé třídy na základce, prošly jsme si skoro totožnými osudy. Jenže ona si prostě nemůže najít chlapa normálního, s tím by se nudila. Takže buď bouchače a notorický záletníky nebo ženatý. Dceru vychovává sama (ta je přesně o deset let mladší jak moje) a jedna na druhé doslova visí ale přitom mají permanentní ponorku. Prostě něco fakt jak Drahé tety a já....Ona si tu třeba odpočine, nicméně já rostu a šíleně se držím abych je obě neseřvala. Ale zase jsem jí nikdy nechtěla do ničeho mluvit i když jsem možná měla....

    OdpovědětVymazat
  11. [8]:No jo, ale jak jinak tenhle projekt vést. Za měsíc bych si nic nepamatovala

    OdpovědětVymazat
  12. Z čeho mít radost?  Přece ze všeho, vše se kvůli něčemu děje

    OdpovědětVymazat
  13. Koukám, že týden, nic moc.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]:Taková houpačka, no....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....