31 srpna 2011

Přemýšlení.....

Při procházkách se nádherně přemýšlí o všeličems, i o novém TT. Jdete si lesem, přízemáci si rejdí v listí, není kam spěchat. A probíráte svůj život a hledáte tu část, která by se dala nazvat Můj příběh. Obrázky se všelijak ve vzpomínkách prolínají a pomalu se vynořují a řadí za sebou ty, o kterých si myslíte že by to mohly být ty pravé. A jestli ano, tak to se uvidí až se článek hodí v plen nedočkavých čtenářů....
Jenže zatím jsem pořád ještě v lese, na jedné ze svých oblíbených cest. Jelikož z jedné strany jsou hustě rostlé tmavě zelené jedle a z druhé břízy a buky, vyniká její barevnost a půvab až v podzimních dnech, kdy buky a břízy svým zlatým listím, bílými a stříbrnými kmeny kontrastují s tou zelení jedlí. Ale i tak po ní ráda chodím....protože na ní nikdy nikoho nepotkám a tak si také mohu trochu s Pavlem říct, to je jen MOJE cesta lesem.....






Každá cesta má dvě tváře, jednu když se jde tam, a jinou tvář má, když se člověk po ní podívá zpět.....


A když někdy má jeden dojem, že úplně ve všem vyhořel, tak stačí potkat tenhle zbytek stromu, do kterého uhodil blesk a hned si může říct : Jo, tak jsem na tom ještě pořád líp....



5 komentářů:

  1. A cesta vede pořád dál,jak jsem to psala minulý týden(řekl to nějaký moudrý filosof,ale jméno bohužel nevím) -Ta cesta je cíl-  Velmi hezká cesta lesem a už se těším na podzimní obrázky!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No myslím, že se dočkáš docela brzo , už to tak dlouho trvat nebude...

    OdpovědětVymazat
  3. No když tak koukám na ten strom co do něj uhodil blesk - jdu se podívat do zrcadla a nevím, nevím..... Podobnost tam je!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezky napsané. Je fajn, že máš taky kousek "svého" lesa...  

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....